Mycloset.ro

Cum sa scapi de grasimea de pe burta

Postat de laura_apetroaie25 pe 6 februarie 2012
Vizualizat de: 2616 ori


Nu a fost votat!





cum sa scapi de grasimea de pe burta consumand fructe.jpg
cum sa scapi de grasimea de pe burta cu ajutorul exercitiilor.jpg cum sa scapi de grasimea de pe burta la salacu cu instructor.jpg cum sa scapi de grasimea de pe burta.jpg cum sa scapi de grasimea de pe burta_ inainte si dupa.jpg


Majoritatea femeilor au avut probleme cu grasimea de pe abdomen macar o data in viata, motiv foarte bun pentru a lua atitudine. Cele avizate isi dorect metode simple si eficiente, ca sa nu zic miraculoase, care sa le scape rapid de cosmarul grasimii.

Imi pare rau sa va spun ca nu s-a descoperit inca o metoda care sa t escape de grasime peste noapte, insa, cu putina ordine in viata ta, in frigider si cu foarte multa buna-vointa, vei reusi.

Iata cateva sfaturi utile pentru voi:


1. Asa cum spuneam, fa putina ordine in frigider si scapa de bombele calorice care vor continua sa-ti faca cu ochiul de fiecare data cand vei deschide usa frigiderului. Inlocuieste totul cu fructe si legume proaspete;
2. Inscrie-te la aerobic si practica-l zilnic, cel putin 30 de minute;
3. Poti sa mergi si la sala pentru cateva ore de sport, unde vei fi indrumata de un instructor; el va sti cel mai bine ce exercitii si cum anume sa le faci correct;
4. Bea multa apa si inainte si dupa mese sau gustari;
5. Pilates pentru abdomen – in care sa faci exercitii pentru tonifierea taliei si abdomenului;

As vrea sa-ti reamintesc si faptul ca infometarea nu te va ajuta sa scapi de problema ta. Nu vei reusi decat sa-ti complici sau agravezi starea de sanatate.

Pentru a avea un abdomen plat si tonifiat, iata de ce anume trebuie sat ii cont:

1. Tine dieta bogata in proteine slabe si saraca in grasimi;
2. Consuma lactate sarace in grasimi (iaurt si lapte degresat consumat de trei ori pe zi);
3. Fasolea, pe langa faptul ca poate substiti carnea, reprezinta si o importanta sursa de fibre, proteine si fier, care ajuta la eliminarea toxinelor din organism; alege fasolea rosie;
4. Hidrateaza-te corespunzator;
5. Maerele pot substitui desertul sau o simpla gustare dintre mese;
6. Ovazul este bogat in fibre, iar cerealele de ovaz pot fi consummate dimineata cu iaurt degresat pentru un mic-dejun foarte gustos si sanatos;
7. Pestele este bogat in Omega 3 si proteine care ard grasimile cu rapiditate;
8. Morcovii contin caroten. Carotenul se va transforma in vitamina A, care va spori arderea grasimilor.

Stiu ca nu e tocmai usor sa mananci tot ce am scris mai sus atunci cand prietenii tai parca iti fac in ciuda mancand tot ceea ce tu nu ai voie, insa… gandeste-te ca e pentru o cauza nobila – SANATATEA TA.





Urmariti-ne si pe Pinterest!




Produse recomandate:

A PHP Error was encountered

Severity: Warning

Message: simplexml_load_file(http://www.2parale.ro/feed/cde03dcdad2fb.xml) [function.simplexml-load-file]: failed to open stream: HTTP request failed! HTTP/1.1 404 Not Found

Filename: cache/%%26^262^262CE3EC%%articol.tpl.php

Line Number: 903

A PHP Error was encountered

Severity: Warning

Message: simplexml_load_file() [function.simplexml-load-file]: I/O warning : failed to load external entity "http://www.2parale.ro/feed/cde03dcdad2fb.xml"

Filename: cache/%%26^262^262CE3EC%%articol.tpl.php

Line Number: 903


Fatal error: Call to a member function xpath() on a non-object in /home/saloaneb/public_html/system/cache/%%26^262^262CE3EC%%articol.tpl.php on line 904